לא בא לי

knesetאומרים לי שאני צריך לגנות את הרג המתפללים בבית הכנסת בהר נוף ואומרים לי שאני חייב לגנות את אלה שביצעו את ההרג ואומרים לי שאלה שביצעו את ההרג הם טרוריסטים ואומרים לי שלא רק הם טרוריסטים ואומרים לי שזה היה רצח מתועב ואומרים לי ששוב יהודים נרצחים רק בגלל שהם יהודים ואומרים לי שאני צריך לגנות ואומרים לי שאני צריך להוקיע ואומרים לי שאני צריך גם להזדעזע.
אז לא בא לי. לא בא לי לגנות ולא בא לי לשלם מס שפתיים ולא בא לי להגיד מהפה לחוץ דברים שכולם רוצים לשמוע רק בגלל שזה מה שכולם רוצים לשמוע ולא בא לי לקדש את הדם ולא בא לי למחוא כפיים כשמספרים לי שהורגים יהודים רק בגלל שהם יהודים ובכלל, לא בא לי ליישר קו ולהזדעזע לפי פקודה. את זה אני משאיר לאלה שמגנים סלקטיבית הרג בבית כנסת אבל לא הרג ילדים על שפת הים. את זה אני משאיר לאלה שמגנים מראה של טלית ספוגה בדם אבל לא מראה של נער שנשרף חי. את זה אני משאיר לאלה שמגנים רצח בבית תפילה אבל לא הרס ושריפה של בתי תפילה. את זה אני משאיר לאלה שמגנים הרג של יהודים אבל לא הרג של בני אדם באשר הם בני אדם, בלי קשר לדתם או אמונתם או צבע עורם או הלאום שלהם.
אבל כן בא לי לגנות את אלה ששולחים רוצחים לבית תפילה וכן בא לי לגנות את אלה ששולחים פרובוקטורים לבית תפילה וכן בא לי לגנות את אלה ששלחו את רוצחי שלושת תלמידי הישיבה וכן בא לי לגנות את אלה ששלחו את הרוצחים ששרפו נער חי וכן בא לי לגנות את אלה ששולחים את עוקרי העצים וכן בא לי לגנות את אלה ששולחים את גוזלי הקרקעות וכן בא לי לגנות את אלה ששלחו טייסים לרצוח חמש מאות ילדים חסרי הגנה וכן בא לי לגנות את אלה ששמים מיליון ושמונה מאות אלף בני אדם במצור וכן בא לי לגנות את אלה שמשיתים כיבוש מדכא ומייאש על שלושה מיליון בני אדם וכן בא לי לגנות את אלה ששולחים המון מוסת לככרות וכן בא לי לגנות את אלה שאמורים להיות נבחרי העם ובעיקר בא לי לגנות את אלה ששותקים בזמן שנבחריהם עושים את כל הרעות האלה בשמם.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה זכויות אדם, כיבוש, פוליטיקה, עם התגים , , , , , , , , , , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על לא בא לי

  1. tammar הגיב:

    טעות, 1,800,000 ולא 1,500,000 שחיים בגטו.
    השאר יפה להפליא

    Liked by 1 person

  2. ada ravon הגיב:

    מגרוני דיברת

    Liked by 1 person

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.